Monday, March 20, 2006

[Re-BirthDay]


......Μια εβδομαδα και, εχει περασει απο την ημερα που γεννηθηκα.... Η μαλλον ξαναγεννηθηκα..... για 24η φορα....
.....Και ενω οι υπολοιποι (φυσιολογικοι) ανθρωποι κανουν ανασκοπιση της χρονιας που περασε στην αλλαγη του χρονου (ξερεις, νεα χρονια, νεα αρχη, νεα ξεκινηματα, νεες καταστασεις, νεα προσωπα κ.λ.π.), εγω αποφασιζω να την κανω τωρα......
.....Η χρονια δεν μπηκε και με τις καλυτερες ποϋποθεσεις..... νεα αρχη δεν ηρθε, νεα ξεκινηματα δεν εγιναν, οι καταστασεις που ειμαι μπλεγμενη πανε απο το κακο στο χειροτερο, τα νεα προσωπα αρχιζουν ενα-ενα να γυριζουν το κεφαλι απο την αλλη.....
.....Ηταν Πεμπτη, 2 Μαρτη..... και ωρα 8:00 βραδυνη….γυρναω σπιτι, ουτε εγω θυμαμαι απο που.... μοιαζει σαν να γυριζω μετα απο πολυ καιρο σπιτι.... τα προσωπα γνωριμα, οι φωτογραφιες στον τοιχο παντα στην ιδια θεση, οπως και οι ανθρωποι.... Κι ομως δεν ειναι ουτε 6 ωρες που λειπω..... ισως λιγοτερο.....
.....Ολα φαινεται να ειναι τοσο στασιμα, σχεδον ακινητα.... θαρεις πως τα αφησα ετσι απο το πρωι που εφυγα.... λες και εχω πατησει το pause…..
.....Και ενω ματαια προσπαθω να ξεκολλησω αυτο το DVD που εχει κολλησει σε μια απιστευτη loop-α, καποιος σαν απο μηχανης Θεος ερχεται και παταει το play…. και η παρασταση συνεχιζεται....... (οπως και η loop-α)
......Τα φωτα σβηνουν (βεβαια η τηλεοραση συνεχιζει να παιζει τις ειδησεις των 8:00) και ναι, ερχεται η μανα-μητερα-μαμα-φιλη-προστατης-κατακριτης-θυτης-θυμα με μια τουρτα ολη δικια μου..... ο αριθμος 24 γραφεται καθαρα......
.......Στο καθιστικο ολη η υψηλη κοινωνια, ο πατερας-daddy cool ενσωματωμενος πλεον με τον καναπε, η αδερφουλα μου-κολλητη-alter ego-ο σουρεαλισμος προσωποποιημενος [Ν], ο παππους-πατησα τα 90 και ειμαι καλα, τα ηνωμενα εθνη-πρωην ανατολικο μπλοκ, ο κυριος πρεσβης-με τα ferrero-rosset μας κακομαθενετε...... ολοι μαζι να τραγουδανε το ‘happy birthday’..... κανε μια ευχη μου λενε..... και οι προβολεις να δειχνουν πανω μου (γαμωτο αυτο δεν ειναι το καλο μου προφιλ)......
.......Ομολογω πως το σοκ δεν ηταν και τοσο μεγαλο εφετος.....
.......Ναι ΟΚ ενας ακομη χρονος περασε, ενας χρονος πριν τα 25.....ε, και?
Λεω στον εαυτο μου, (τελευταια, νομιζω πως ειναι ο μονος που με καταλαβαινει......, εχω εγω το προβλημα, η μηπως οοοοολοι οι αλλοι? Μπορει να φταινε και τα αστρα – θα ρωτησω την Λιτσα Πατερα και θα σου πω) κατι πρεπει να αλλαξει...... καπως πρεπει να ξυπνησω και να σταματησω να ονειρευομαι......
......Ναι, ηρθε ο καιρος να σταματησω να αυτομαστιγωνομαι (αλλωστε, που ειναι η ευχαριστηση σε αυτο, καλυτερα να στο κανει αλλος....!) και να κοιταξω λιγο μπροστα...... ισως σε ενα, ισως σε δυο χρονια μπροστα..... Ισως σε μια μερα..... Ισως σε μια ωρα και ενα λεπτο...... Ισως σε μια αιωνιοτητα και μια μερα.......
......Ισως το μετα, να ηρθε και να περασε, την στιγμη που γραφω κιολας αυτες τις γραμμες...... ισως να το εχασα γιατι δεν το περιμενα...... ισως να ξαναρθει.....ισως το ξαναχασω......
......Και ετσι λοιπον, η ανασκοπιση της περασμενης χρονιας, εγινε αναθεωρηση, καταρχας του τροπου σκεψης, του τροπου που βλεπω τα πραγματα και τους ανθρωπους, και κατα δευτερο λογο, του τροπου αντιμετωπισης των καταστασεων......
Καιρος να σταματησω να συμπεριφερομαι σαν μυξοπαρθενα, που περιμενει την πρωτη νυχτα του γαμου, να χασει ο,τι πολυτιμοτερο εχει...... Καιρος να σταματησω να δεχομαι τα παντα παθητικα...... Καιρος να σταματησω να ονειροπολω..... Καιρος να σταματησω να αυτομαστιγωνομαι...... Καιρος να τα ξαναβρουμε με τον κολλητο μου τον [Μ]......


Notes to self (things to do, πες το οπως θες....):
Να θυμηθω:
1) Να τελειωσω την σχολη...
2) Να βρω μια δουλιτσα, για τα προς το ζειν...
3) Να παταω στα ποδια μου....
4) Να ΜΗΝ ξανακουσω συμβουλη...
5) Να σκεφτομαι...
6) Να κοψω το καπνισμα....
7) Να κανω διαιτα (απο Δευτερα)....
8) Να παω γυμναστηριο
9) Να κανω sex (η, για πολυ καιρο, αγαμια με εχει βαρεσει στο κεφλι)....
10) Να ζηταω αυτα που θελω...
11) Να διωχνω αυτα που με χαλανε...
12) Να ΜΗΝ ξαναστειλω μηνυμα εκει που δεν πρεπει....
13) Να αγορασω παπουτσια....
14) Να μαζεψω το δωματιο μου....
15) Να ΑΓΑΠΗΣΩ......
16) Να βρω ενα ζευγαρι χειροπεδες (ποτε δεν ξερεις)...
17) Να ασχοληθω με την ζωγραφικη που για καιρο εχω αφησει...
18) Να ξεκολλησω επιτελους απο την οθονη του Η/Υ...
19) Να ζηταω συγγνωμη......
20) Να σταματησω τα κουτσομπολια......

Και τελος:

Να ΜΗΝ ξανακανω λιστα που δεν προκειται να τηρησω......

3 Comments:

Blogger Chaca-Khan said...

Xρόνια Πολλά!!!

3/21/2006 3:21 pm  
Blogger anarchitect said...

ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ....
Ο,ΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ....

3/21/2006 3:38 pm  
Blogger ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ said...

Ευχαριστώ για τα κάλά σχόλια.
Κάποια από τα πράγματα που λες ταιριάζουν και σε μένα.
Λες να φταίει το Πολυτεχνείο;
(εκεί ήμουνα κι εγώ, 87-93)
Θα τα λέμε.

3/22/2006 9:49 am  

Post a Comment

<< Home