Saturday, April 01, 2006

[βοΛΤ@???]

…Σήμερα, θα ήθελα να κάνω βόλτα στην Ερμού… ίσως μόνη μου, ίσως με παρέα… χωρίς σταματήσω να κοιτάξω ούτε για μια στιγμή τις κακο-στημένες βιτρίνες…
…Είναι αρκετά ωραίο θέαμα να κοιτάς τους ανθρώπους γύρω σου, στα μάτια... Άλλοι πάνε για δουλειά, άλλοι πάνε για καφέ… Μου αρέσει να τους παρατηρώ έναν-έναν στο πρόσωπο, προσπαθώντας να μαντέψω την ιστορία του…
…Θα ήθελα να χαζέψω για λίγο τα -πάντα ίδια- βιβλία του πλανόδιου bookstore… (θυμάμαι ότι από εκεί είχα αγοράσει τον ‘αλχημιστή’ πριν χρόνια…)
…Ίσως να πιω σαλέπι από τον περιπλανώμενο σαλεπιτζή, που καιρό θέλω να δοκιμάσω…
…Θα ήθελα να πω μια καλημέρα στον συμπαθέστατο κύριο με τη λατέρνα… και να μου αφιερώσει ένα από τα τραγούδια του, αυτά τα ξεχασμένα από μια άλλη εποχή…
…Οι ενοχλητικοί, τις περισσότερες φορές, ήχοι της πόλης συνθέτουν σήμερα μία ξεχωριστή μελωδία… Ακριβώς αυτή που θέλεις να ακούσεις αυτή τη στιγμή…
…Θα ήθελα ο ‘Σαρλώ’ να ήταν εκεί όλο τον χρόνο…
…Θα ήθελα να περάσω την ώρα μου σε κάποιο μικρό μαγαζάκι με παλαιούς δίσκους… Και αργότερα στα παλαιοπωλεία της πλ. Αβησσυνίας…
…Ο ήλιος είναι πολύ δυνατός, θυμίζει καλοκαίρι… Αλλά δεν δέχομαι να φορέσω τα γυαλιά μου… Θα έχανα πολλά από τα όμορφα χρώματα της πόλης…

…Θα ήθελα, το απόγευμα, να ανεβαίναμε στους Διόσκουρους και με ουζάκι και μεζέ να μας ξεχνιόμασταν ως το βράδυ… (νομίζω δεν υπάρχει καλύτερο μέρος να απολαύσεις το ηλιοβασίλεμα…
…Φεύγοντας, να περάσουμε από όλα εκείνα τα μαγαζάκια με τα τουριστικά είδη… Είναι αστείο αν το σκεφτείς πόσα ηλίθια μικροπραγματάκια πωλούνται εκεί μέσα…
…Και μετά, όλο και κάποια συναυλία από περιπλανώμενο μουσικό, ίσως να πετύχουμε…

…Θα ήθελα να μεθούσα όσο δεν έχω μεθύσει ποτέ…
…Θα ήθελα να περπατήσω ως το Θησείο, μην βλέποντας κανένα γύρω μου… Με μόνη σκέψη στο μυαλό μου να είσαι ΕΣΥ…
…Θα ήθελα να σου κάνω καντάδα… Να βγεις στο μπαλκόνι σου και να μου χαμογελάσεις…

…Θα ήθελα για μία φορά να ανοίξω τα μάτια μου και να ΜΗΝ δω ΑΥΤΗ τη ρωγμή στο ταβάνι, πάνω από το κρεβάτι μου…! …Να ήμουν κάπου αλλού…

…Θα ήθελα να μην χρειαζόταν να γράψω όλα αυτά………


“Monday you can fall apart
Tuesday Wednesday break my heart
Thursday doesn't even start
It's Friday I’m in love”

The Cure ‘Friday I’m in love’

8 Comments:

Blogger YO!Reeka's said...

απαπαπαπα ήρθε η άνοιξη, ήρθε και ο Έρως! Ωραία πράγματα, φρέσκα, ρομαντικά και μοσχομυριστά! Καλή βόλτα

4/01/2006 10:56 am  
Blogger γιώργος said...

Καλημέρα...
Και γιατί δεν τα πραγματοποιείς;;;

4/01/2006 12:32 pm  
Blogger anarchitect said...

>gelial> Ήρθε το τέελλλοοος!
Άσε κι εγώ την άνοιξη τρελαίνομαι τελείως...!
>Γιώργο> Έλα ντε....
Μερικές φορές η ζωή τα φέρνει αλλιώς...
Ίσως να σχεδιάσω, άλλη διαδρομή...

4/01/2006 3:54 pm  
Blogger ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ said...

This comment has been removed by a blog administrator.

4/01/2006 5:44 pm  
Blogger ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ said...

Ωραίο κειμενάκι! Βγάλε τα "δυνητικά" (όχι -ο-, -υ-) και κάν' το πράξη.
Κι αν είναι ακόμα ανοιχτά τα μαγαζιά πάρε το CD του Μαχαιρίτσα "Παράθυρα που κούρασε η θέα" (παλιό είναι και ΥΠΑΡΧΕΙ, δε θα σε βάλω να γυρίσεις όλα τα METROPOLIS πρωταπριλιάτικα...).
Έχει μέσα ένα ωραίο τραγουδάκι που ξεκινάει
"Θα σε πάρω μια νύχτα
να σου δείξω την πόλη
όταν θάχουν φύγει όλοι..."

P.S. 1. Όσο για τη ρωγμή στο ταβάνι, τι να λέει, τα μασάμε. Απλά είναι που τραβιέται το μάτι όλη την ώρα εκεί...
2. Το σβυσμένο ήταν η αρχική έκδοση αυτού.

4/01/2006 5:48 pm  
Blogger γιώργος said...

Το θέμα είναι να έχεις καλή παρέα και ο σχεδιασμός της διαδρομής είναι εύκολος...

4/01/2006 8:59 pm  
Anonymous Anonymous said...

να σας συνοδευσω ωραιοτάτη μου δεσποινίς?

4/03/2006 8:57 pm  
Blogger anarchitect said...

songbird>
Μα, σας παρακαλώ...
Με κάνετε και κοκκινίζω...
Θα σας ειδοποιήσω...

4/04/2006 2:29 am  

Post a Comment

<< Home