Thursday, April 06, 2006

[K@λημΕρα]

"HAVE A NICE DAY!"

17 Comments:

Blogger eparxiakosaloni said...

χαχαχαχα
αψογο , να σαι καλα , μου εφτιαξες το πρωινο .

4/06/2006 11:35 am  
Blogger anarchitect said...

Είδες?
Έτσι για να πάει καλά η μέρα....

4/06/2006 12:40 pm  
Anonymous Anonymous said...

καλημέρα, ομορφο χαμόγελο
ελπίζω να αντανακλά και τη διάθεσή σου πάντα
οι φίλοι σου πρέπει να ναι πολύ τυχεροί

4/06/2006 12:42 pm  
Blogger anarchitect said...

Καλημέρα πουλί που τραγουδά (μου ερέσουν τα ινδιάνικα ονόματα...)
Ναι, άμα έχω τις καλές μου, οι φίλοι μου είναι πολύ τυχεροί! ;p

Άμα όμως δεν τις έχω..........
Είναι πραγματικά ΑΤΥΧΟΙ! (αυτοί και όποιος άλλος βρεθεί μπροστά μου...)

P.S. Να 'σαι κσλά!

4/06/2006 12:53 pm  
Blogger ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ said...

Αυτή κι αν είναι more shity day με 3 ώρες ύπνο και ξανά-μανά...
(Υπομονή, το μέλλον μας χτίζουμε, με αίμα κι ιδρώτα...)
(Μακάρι να προλάβαινα να ρίξω μια ματιά στον Αρκά)

4/06/2006 1:46 pm  
Blogger anarchitect said...

Απλώς... Σε καταλαβαίνω...
Κουράγιο!

4/06/2006 4:08 pm  
Blogger alombar42 said...

Μα τι ποστάρεις στις 4:30 το πρωί;! Τι όνειρα βλέπεις εσύ; Καρτουνίστικα;

Πολύ καλό :)

4/06/2006 5:53 pm  
Blogger anarchitect said...

Απλά δεν είχα κοιμηθεί ακόμα....
Είμαι χαρούμενη τελευταία :)

4/06/2006 6:43 pm  
Blogger alombar42 said...

Δε μας λες κι εμάς το μυστικό; Γράψε ένα ποστ!
"Πώς να είστε χαρούμενοι, χωρίς να έχετε κοιμηθεί"

Προβλέπω να γίνεται μπεστ-σελλερ :)

4/06/2006 7:25 pm  
Blogger ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ said...

Για ρίξε μια ματιά στο φτωχικό μου φίλε alombar42 (anarchitect too), υπάρχουν εξηγήσεις για πολλά ανεξήγητα...

4/06/2006 8:01 pm  
Blogger anarchitect said...

>alombar42: Δεν υπάρχει συγκεκριμένος λόγος...
Μπήκε η άνοιξη και αυτό τα λέει όλα!!!

>[2Π]: Δεν πιστεύω να είσαι ακόμα στο γραφείο σου...?

4/06/2006 9:09 pm  
Blogger ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ said...

Όχι βέβαια, τα πάντα έχουν τελειώσει από νωρίς το απόγευμα. Κι είναι κι αυτές οι "σύγχρονες" μορφές παράδοσης που με ξενερώνουν τελείως. Ακούς εκεί "ανέβασμα αρχείων στο e-room !" (σ' έστειλα, computer-freak?)
Το είχατε και στο χωριό σας, Καραγκιόζηδες;
Ασταδιάλα!
Που οι χρυσές εποχές που τρέχαμε με τις χαρτοκούτες υπό μάλης μες στη νύχτα...

4/06/2006 10:20 pm  
Blogger anarchitect said...

ναι ε?
εμείς έτσι κάναμε την τελευταία φορά... (κούτες...νύχτα...)

4/07/2006 12:16 am  
Blogger ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ said...

Καλημέρα. Οκ, διάβασα την απάντησή σου για Γκίνη, καμαρίνια κλπ. Κάπου τα είχα μπερδέψει διαβάζοντας βιαστικά το πρώτο σου post "το σπίτι μου".
Πάντως και στο υπόγειο του Γκίνη κάτι έχουν οι αρχιτέκτονες (ε, βέβαια, γλυτώνουμε ποτέ από αυτούς;)
Καθηγητής μου ήταν ο Γιάννης ο Τζουβαδάκης, που ανήκει κανονικά στην Αρχιτεκτονική αλλά κάνει μόνο στους Πολιτικούς τεχνικό σχέδιο και ασφάλεια έργων.
Και τώρα η έκπληξη : έχω "σπασμένο" το PhotoCAD 1972. Κάνει ακριβώς τα ίδια, είναι τζάμπα και δεν έχεις φόβο να σε πιάσουν.
Να σου το φέρω; το έχω σε δισκέττες elephant 5 1/4. Όμως θέλει οπωσδήποτε επεξεργαστή 386...

4/07/2006 10:45 am  
Blogger ThinkaGeek said...

xixixi
we love arkas

4/07/2006 3:06 pm  
Blogger anarchitect said...

>[2π]> Αχ μη μου πεις... Το ψαχνω παντού (το PhotoCAD 1972)!!! -Αν σκεφτείς ότι ο υπολογιστής μου είναι παλαιολιθικής εποχής (κατευθείαν από τους Flinstones) νομίζω πως θα τρέχει μία χαρά)
>morgana> Καλυσπέρα κι από μένα...!
Ε,Ε,Έρχεται!!! Ε,Ε,Έρχεται!!!
>loop> κι εγώ το ίδιο!!! Καλυσπέρα!

4/07/2006 5:56 pm  
Blogger Sleeper in Metropolis said...

καλημέεεερες...
χα χα
κι εμένα οι πιο πρόσφατες αναμνήσεις μου είναι παραδόσεις με χαρτοκούτια :-)
κι άντε να βρεις καλό χαρτοκούτι τη σήμερον ημέρα!

4/08/2006 12:31 pm  

Post a Comment

<< Home