Saturday, April 22, 2006

[Sαν Sήμε®Α]

Με πρόδωσες για τριάντα αργύρια.

Με σταύρωσες.

Με σκότωσες.

Και ήταν γύρω κόσμος. Κι εγώ δάγκωνα τα χείλη μου για να μην κλάψω. Δάγκωνα τα χείλη μου για να μην δεις την αδυναμία μου.

Δάγκωνα τα χείλη μου για να μην σε χτυπήσω – ηλίθιο πλάσμα...

Γιατί το όνομά σου να είναι "Ιούδας" και το δικό μου "Χριστός"?
Θα έπρεπε να είναι αντίθετα...

Και να σου πετάξω και τα τριάντα αργύρια στα μούτρα...

Ήρθα να σου αλλάξω την ζωή...
Έφυγα πριν προλάβω...

...Κατά Ιούδαν Ευαγγέλιον...

2 Comments:

Blogger Λύσιππος said...

Δεν αλλάζουν οι άλλοι για πάρτη μας - μόνο εμείς για τον number one - τον εαυτό μας. Για το καλό μας!

Καλό Πάσχα.

4/23/2006 8:37 am  
Blogger anarchitect said...

Χρόνια πολλά Λύσιππε...

Εμείς για τον εαυτό μας...

4/24/2006 5:36 am  

Post a Comment

<< Home