Sunday, April 09, 2006

[@πουSιάzω λόgω (ΠΑΡ)αNίας]

Η αδερφή μου-alter ego [N], βάλθηκε να μου ρίξει το ηθικό, υπενθυμίζοντάς μου ότι πλησιάζω στα (25) πρώτα -άντα…
Κάτσε μέσα, μου λέει, να κάνεις παρέα στον παππού, πίνοντας τίλιο!

Μία μικρή φωνούλα στο δεξί αυτί με ρωτά: ΗΘΙΚΟΝ? – ΑΚΜΑΙΟΤΑΤΟΝ! Απαντώ…

(Μα ποιος θέτει τους κανόνες? Επειδή είναι Σάββατο βράδυ, κι εγώ θέλω να κάτσω μέσα?....Αναρωτιέμαι…)

- Βαριέμαι! Πως αλλιώς να στο πω????

Με τα πολλά με έπεισε… Και βγήκα…
Και ήπια… Πολύ… Τόσο πολύ… Και έκανα λάθη που δεν θα ήθελα να είχα κάνει…

Το μεσημέρι σηκώνομαι – με δυσκολία – από το κρεβάτι… Κοιτάζομαι έντονα στον καθρέφτη του μπάνιου… Κάτι με ωθεί να με φτύσω στα μούτρα!

…Κουρασμένο το πρόσωπό μου… Τα υπολείμματα από το μακιγιάζ στα μάτια… "Φτού σου μαλάκα!"

…Γιατί το κάνω αυτό? Είμαι μαζοχίστρια και δεν το έχω καταλάβει? Ο φίλος [Α] λέει ότι την βρίσκω με το αυτομαστίγωμα… και ότι μάλλον πρέπει να το κόψω…..
Γιατί δεν κρατάω ποτέ τις υποσχέσεις που δίνω στον εαυτό μου ? (βλ. να μην ξαναστείλω SMS… να μην ασχολούμαι με αυτά που με χαλάνε…κ.λ.π. διάφορα…!)

Και το 'λεγα εγώ… Δεν έπρεπε να βγω χθες…… "Φτού σου μαλάκα!"

Ξυπνάω και η πρώτη σκέψη στο μυαλό μου, ότι πρέπει κάτι να διορθώσω…
"Συγγνώμη που σε ενόχλησα…"
Συγγνώμη anarchitect…. ®

7 Comments:

Blogger PsyxiatroZ said...

Λάθος1: βγήκες για να λες ότι βγήκες.
Λάθος2: ήπιες πολύ.
Λάθος3: ξεπέρασες τα όρια σου.
Λάθος4: πίστεψες ότι όλα τα παραπάνω είναι λάθη.

Λάθος Μέγα: Έφτυσες τον εαυτό σου στον καθρέφτη με αποτέλεσμα να γεμίσει στοματικά anarchitect σταγονίδια. Ποτέ δεν φτύνουμε. Μουτζώνουμε, κάνουμε κωλοδάκτυλο ή απλά βρίζουμε. "Πάρτα μαλάκα να μην στα χρωστάω..." ή "Να μαλάκα" ή "Πώς είσαι έτσι ρε μαλάκα...;"

Σύνοψη: Αν έτυχε να βγούμε έξω προσέχουμε πόσο θα πιούμε. Αν δεν γουστάρουμε να προσέξουμε τότε δεν μετανιώνουμε για τις πράξεις μας την επομένη. Αντιθέτως είμαστε ευτυχισμένοι γιατί μας δώθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουμε μια πλευρά του εαυτού μας.

ΥΓ: Εάν είσαι φαν του μαστιγώματος προτείνω ανεπιφύλακτα το μαύρο δερμάτινο μαστίγιο ScreaMaker9 silver με εννιά ουρές, ανατομική λαβή, οθόνη με τις απαραίτητες ενδείξεις (αριθμός μαστιγωμάτων, δύναμη μαστιγώματος, dB κραυγής μαζοχιστή κτλ.) καθώς και έξτρα υποδοχές για ξυραφάκια στην άκρη της κάθε ουράς για μέγιστη ικανοποίηση. Δώρο ένα DVD με κινήσεις επαγγελματιών μαζοχιστών και 5 κουτιά ξυραφάκια για τα κρύα βράδια του χειμώνα. Πλένετε και στο πλυντήριο στους 70 βαθμούς κελσίου για να φύγουν ίχνη από αίμα και νεκρά κύτταρα.
Επίσης κυκλοφορεί και η έκδοση gold η οποία περιέχει ζωντανό θύμα για εξάσκηση(συνήθως πακιστανό μετά από σχετική απαγωγή μυστικής υπηρεσίας...)

4/10/2006 6:28 am  
Blogger γιώργος said...

Καλημέρα...
Μήπως θα ήταν καλύτερο να κάνεις αυτό που θέλεις εσύ, χωρίς να ακούς παροτρύνσεις που ξέρεις ότι θα σε χαλάσουν;;;

4/10/2006 9:35 am  
Blogger ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ said...

Καλημέρα.
Δεν θα σου πω "μαμαδίστικα" του στυλ "μη φθείρεις τον εαυτό σου" κλπ.
Απλά θα σου πω ότι όλοι μας τάχουμε περάσει.
(Και τη φθορά του εαυτού...)

4/10/2006 10:36 am  
Anonymous Anonymous said...

μα σας το είχα πει δεσποινίς, να πηγαίναμε μαζί μία βόλτα....:-)

(βλ. post βόλτα)

και γω 24 είμαι και έπαψα να βγαίνω, αλλά αν υπήρχαν παρουσίες σαν τη δική σας,ίσως το ξανασκεφτόμουν

καλό είναι να μεθάμε από έρωτα
διαρκεί περισσότερο

4/10/2006 2:25 pm  
Blogger anarchitect said...

Καλησπέρα...

>psyxiatroz: Απλά, λάθος μέρα στο λάθος μέρος, την λάθος ώρα... Καλά να πάθω, να μαθαλινω από τα λάθη μου...
Το σχόλιο περί φτυσίματος, θα το εφαρμόσω...next time!
P.S. Εγώ είχα το παλιό μοντέλο...
Το καινούριο, είχε μεγάλη ζήτηση και τα μαγαζιά έχουν έλλειψη...
...Αλλά ευτυχώς, το βρήκα στο ebay.

>Γιώργο: Ναι! απλά. (δεν είναι ότι ακούω τις παροτρύνσεις... συνήθως δεν το κάνω... συνήθως...!)

>[2Π]: Πόσο δίκιο έχουν, όμως, οι μαμάδες...!

>morgana: Ξέρω τι είναι αυτά που με χαλάνε... (έλα όμως που είμαι μαζόχα.............!)

>songbird: πάμε!
Δεν ξέρω αν το να πάψεις να βγαίνεις είναι λύση...
Αλλά, η μέθη από έρωτα είναι σαφώς ανίατη... Μερικές φορές κρατάει λίγο...πολύ λίγο... Μερικές φορές κρατάει για πάντα...
Και μπορεί να σε στείλει στα ER για overdose...!
P.S. ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια... :)

4/10/2006 3:10 pm  
Blogger alombar42 said...

Τα ψάρια είναι λένε αυτοκαταστροφικά. Πρόσθεσε και το γεγονός οτι πιστεύουν πως θα ζήσουν για πάντα και... έδεσε το γλυκό.
Κοίτα να αυξήσεις τις αντοχές σου και κυρίως να μάθεις να λες όχι :)

4/10/2006 4:10 pm  
Blogger anarchitect said...

>morganaki: ΟΧΙ. δεν είμαι τρομερή...
Είμαι μία απλή και ταπεινή μεγαλοφυία...

>alombar42: ΟΧΙ, ΟΧΙ, ΟΧΙ! (αν και κατά βάθος οι γυναίκες (και τα ψάρια) όταν λένε όχι...εννοούν ΝΑΙ!!!!!! Ναι, τα ψάρια είναι αυτοκαταστροφικά -το λέει και ο φίλος [Α], ψάρι και αυτός ων.

4/10/2006 4:26 pm  

Post a Comment

<< Home