Tuesday, April 11, 2006

[Tomor®ow's ΠosΤ…. Toδ@y]

Πότε θα φύγεις? Πότε θα φύγεις από τις γα****νες σκέψεις μου?
Βγαίνω από το σπίτι… Κάνω μεγάλες βιαστικές βόλτες… Περνάω από παντού…
Ξέρω πως πιθανόν να μην είσαι εκεί… Μα εγώ περιμένω να σε δω…

Κοντοστέκομαι κάτω από τα γραφεία σας (αν και δεν θα έπρεπε)… Κοιτάζω ψηλά στο παράθυρο μήπως και φανείς (αν και δεν θα το κάνεις)… κε "πρόεδρε"
Περιμένω να σε πετύχω κάπου… Και να φτύσω ΕΣΕΝΑ στα μούτρα μ*λ*κ*! Και μετά να σε αγκαλιάσω… και μετά να χτυπήσω… και μετά να σε φιλήσω…
…Και μετά...???

Ακούω μουσική και είσαι εκεί… Βλέπω τηλεόραση και είσαι εκεί… Νόμιζα σε είχα αφήσει πίσω μου… Και πάλι μπροστά μου βγαίνεις….
ΦΥΓΕ!!!

Κι εγώ καταφεύγω σε φτηνές (πραγματικά) λύσεις… Συνδυασμοί που σκοτώνουν…
Ποτό… Ξενύχτι… Κλάμα (όχι πια καλέ μου)… και πάλι από την αρχή… Επιπόλαιες συζητήσεις με [φίλους]…

"Όχι καλή μου…" "Ας είμαστε χαλαροί…" "Ωραία παρέα θα κάνουν…."
–Δεν μένεις παρέα με την δεξιά σου… λέω εγώ…

Κι εσύ γιατί μ' άκουσες?
Αποφάσεις… Δύσκολες αποφάσεις….

Γιατί τώρα δεν μπορώ να προσαρμοστώ με τον ωραίο καιρό…..? εεεε?

"Πού μ’ αφήνεις, πού πας και ποιος, μ’ ακούς
Πουθενά δεν πάω , μ’ ακούς
Ή κανείς ή κι οι δύο μαζί, μ’ ακούς
Είμ’ εγώ πού φωνάζω κι είμ’ εγώ πού κλαίω, μ’ ακούς
Σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ, μ’ ακούς"

(Το θυμήθηκα είδες? ευχαριστώ τον νέο φίλο [Γ])

Φύγε! Μ' ακούς?

10 Comments:

Blogger γιώργος said...

καλημέρα...
αφού δεν μπορεί να ακούσει το "μείνε, σ'αγαπώ", λες να μπορέσει να ακούσει το "φύγε";;;

4/11/2006 10:10 am  
Blogger anarchitect said...

ναι αυτό...
(το λέω σε μένα)

4/11/2006 2:19 pm  
Blogger γιώργος said...

δηλαδή;;;;

4/11/2006 2:38 pm  
Blogger anarchitect said...

λέω: ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! (...λέω)

4/11/2006 2:45 pm  
Blogger γιώργος said...

φώναξέ το... μπορεί και να το ακούσεις...

4/11/2006 2:56 pm  
Blogger anarchitect said...

Θέλω να το ακούσω....
Και το έιχα ακούσει...
Αλλά το ξέχασα...
...Που θα πάει θα το ξαναθυμηθώ...

4/11/2006 2:58 pm  
Blogger ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ said...

Πόσοι στίχοι λένε "φύγε"; (...%)
Πόσοι λένε "έλα"; (...%)
Και πόσοι λένε "μείνε"; (...%)

Ιδού ένα ταπεινό προφιλ των ανθρωπίνων σχέσεων...

4/11/2006 3:54 pm  
Blogger anarchitect said...

Μα τί θέλετε να πείτε?
Ότι δεν ξέρουμε τι θέλουμε?
Μάλλον...!

4/11/2006 4:22 pm  
Blogger Epicuros said...

Θέμα χρόνου είναι... Πάντα έτσι γίνεται. Ζήσ'το πάντως, ό,τι κι αν είναι. Δεν θα μετανοιώσεις.

4/13/2006 12:54 am  
Blogger anarchitect said...

Γειά σου επίκουρε...
Ελπίζω... Απλά ελπίζω....
Να 'σαι καλά...!

4/13/2006 3:26 am  

Post a Comment

<< Home