Monday, April 24, 2006

[xRόniΑ ΠοLLά.....!]

Στους Γιώργους και Γεωργίες της Ζωής μου.....!

Σε έναν ιππότη-Γιώργο...
Σε έναν Γιώργο-LifeLover...
Σε έναν Gelial-Γιώργο...
Σε ένα ξάδερφο Γιώργο-άρχοντα των καλών τεχνών... (που μου χρωστάει έναν πίνακα... ακόμα!)
Σε έναν ακόμα ξάδερφο Γιώργο...
Σε έναν Γιώργο-athens2004...
Σε έναν Πόντιο-λέγε με καλό παιδί-Γιώργο...
Σε έναν φίλο-αδερφό Γιώργο...
Σε ένα μικρό κοριτσάκι που το λένε Γεωργία... :)

Και σε όλους όσους ξέχασα... και ζητάω ταπεινά συγγνώμη!!!!!!!
......................................®

6 Comments:

Blogger YO!Reeka's said...

φχαριστώ!
ήμουν σίγουρος ότι ήμουν ο gelial-Γιώργος, ώσπου είδα τον Γιώργο-Πόντιο και μπερδεύτηκα!
να είσαι καλά

4/25/2006 12:26 am  
Anonymous Anonymous said...

ξανασκέψου το ταπεινά και λογόκρινε τον εαυτό σου, πιστεύω οτι είναι αναρμόζουσα λέξη στην πρόταση.
Φιλιά

4/25/2006 1:16 am  
Blogger γιώργος said...

καλημέρα μικρή αναρχιτεκτόνισσα...
ευχαριστώ, όπως και οι υπόλοιποι πιστεύω, για τις ευχές...
να είσαι καλά...
οι επιθυμίες σου ευχές μας...

4/25/2006 11:25 am  
Blogger anarchitect said...

Καλημέρα ή Καλησπέρα...!

@gelial: Παρακαλώ... παρακαλώ...
Δηλώνεις κι εσύ καλό παιδί???

@Θείος: ??? Δεν σας εννοώ...
Υπονοείτε ότι δεν είμαι ταπεινός άνθρωπος, και δεν μπορώ να χρησιμοποιώ την λέξη? (χμμμ...δεν είμαι....)

@yiorgos: Παρακαλώ... Δεν κάνει τίποτα! :)

@morganaki: κι εγώ να φανταστείς, νόμθζα πως δεν είχα κανένα Γιώργο...

4/25/2006 2:29 pm  
Blogger YO!Reeka's said...

Για καλό παιδί δεν ξέρω, μια φορά είμαι Ποντιότατος!

4/25/2006 5:18 pm  
Blogger anarchitect said...

Εγώ είμαι Σμυρνιά... άσχετο!

4/25/2006 5:27 pm  

Post a Comment

<< Home