Monday, May 01, 2006

[1-5 ιι]

Μα συγγνώμη... Τώρα εμείς θα πιάσουμε τον μάη πηγαίνοντας για καφέ στο Hilton?
Δεν θα τον πιάσω αυτόν που το σκέφτηκε? Θα δει τι έχει να πάθει....!

P.S. Αν είδατε εχθές το βράδυ, μεταξύ 9:30 – 11:00, ένα λολό (add στο λεξικό) να κάνει βόλτα (διαδρομή: Θησείο – Μοναστηράκι – Σύνταγμα – Πανεπιστημίου – Ομόνοια – Μουσείο) με κόκκινα μαλλιά και ριγέ παντελόνι και να τραγουδάει μόνο του και δυνατά, ελπίζω να μην φωνάξατε το 100... Εγώ ήμουν.

P.S. 2. Μα κεφές στο Hilton? Είστε τρελοί?!?!?!

17 Comments:

Blogger γιώργος said...

από το galaxy το πιάσιμο του Μάη είναι καλύτερο...
άντε και του χρόνου βρε...

5/01/2006 4:09 pm  
Blogger Stormrider said...

α εσύ ήσουν;

5/01/2006 5:47 pm  
Blogger alombar42 said...

Ηπιατε καφέ με παπαρούνες;!!

5/01/2006 6:38 pm  
Blogger άστεγος said...

Αν τα πράγματα είναι όπως παλιά, θα άκουσες την πορεία απ έξω να φωνάζει το παλιό καλό σύνθημα:
"Το Χίλτον να γίνει φοιτητική εστία και όχι τεκές για την μπουρζουαζία..."

Καλό μήνα!

5/01/2006 9:38 pm  
Anonymous Anonymous said...

κεφές? κεφές? what the fuck is κεφές???

5/02/2006 1:37 am  
Blogger anarchitect said...

Καλημέρα!
(Νυστάζω τόοοοσο πολύ...)

@yiorgos: Ευχαριστούμε...!! Επίσης... Μα βρε συ, πιάσιμο του Μάη στο Η????

@stormrider: ωωω, ναι...

@alombar42: με παπαρούνες??? όχι όχι δεν είχε παπαρούνες... Είμαι σίγουρη γι 'αυτό! Είχε όμως 56.50 euros λογαριασμό...........

@Γαλάτη: Γλυφάδα??? Μα πώς σου ήρθε? Εγώ μένω Β-Α Προάστεια... Πού να τρέχω τώρα......

@Αντώνη: Καλή δευτερομηνιά! (άσε, άσε μας πήρανε χαμπάρι...)

@Θείε Jack: Δέν έχεις ιδέα εεε?
Καφ-ες, ο (πληθ. -έδες) (ουσ.) φυτικό προϊόν σε κόκκους, και το ρόφημα που γίνεται από αυτό.

(ελληνικός καφές) Συνοδέυεται με γλυκό του κουταλιού ή λουκουμάκι.
(φραπέ-ς) Συνοδεύεται με Τάβλι - Τσιγάρο και πολλή ώρα για σκότωμα.
(φρεντο-τσίνο) Συνοδεύεται με μίνι φούστα - τακουνάκι και Κολωνάκι.

Υπάρχουν και πολλά άλλα είδη καφέ αλλά νυστάζω πολύ τώρα να τα αναφέρω... Λέω να ξαναπέσω για ύπνο...

5/02/2006 10:21 am  
Blogger anarchitect said...

χμμμ... update για (φρεντο-τσίνο)... αυτά άμα είσαι κοριτσάκι.
Άμα είσαι αγοράκι, συνοδεύεσαι από το κοριτσάκι του προηγούμενου comment... Το Κολωνάκι παραμένει σταθερό.

5/02/2006 10:24 am  
Blogger Sleeper in Metropolis said...

Γιατί μανδεμουαζέλ, δεν ήταν ωραίο το Χίλτον; Με τη μαγευτική θέα στην Ακρόπολη που προσφέρει αυτό το εκτός κλίμακας σύμβολο της μπουρζουαζίας; Εγώ μια χαρά πέρασα, θα το λέω και στα εγγόνια μου τώρα ότι πήγα... ;-)
Έτσι να ανοίξει λίγο το μάτι μας, να κάνουμε λίγο PR, να κινηθούμε σε άλλους κύκλους, ελεύθερο επάγγελμα ασκούμε γαρ, "το πολύ το εξάρχειο, το βαριέται κι ο παπάς", όπως έλεγε κι η γιαγιά μου, θεός 'σχωρέστη.

5/03/2006 2:14 am  
Anonymous Anonymous said...

Mπράβο...Κι έφαγες μόνη παγωτό;

5/03/2006 2:58 am  
Blogger ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ said...

Κεφές στο Hilton, κεφτές στις Σέρρες, "κρυφές" στο Κολωνάκι, τι Βόννη, τι Βόνιτσα, τι Μαδρίτη, τι Καπανδρίτι...

5/03/2006 11:13 am  
Blogger eparxiakosaloni said...

μα καλα μεσα στα τσιμεντα 1η μαιου ?

5/03/2006 1:57 pm  
Blogger anarchitect said...

Καλησπέρα!!! Καφέ... Θέλω καφέεε....

@γαλάτης: μάλλον θα έχεις αυτοκίνητο.... εγώ που δεν οδηγώ και είμαι έρμαιο των Μ.Μ.Μ., μου φαίνεται τεράστια (η απόσταση...)

Α! και δεν πάω ποτέ για καφέ @ Κολωνάκι και πέριξ. Επίσης δεν φοράω μίνι και τακουνάκι...
Προσφέρεσαι εθελοντικά να με πας αλλού? (άντε και για φρεντο-τσίνο...)

@morganaki: είδες...? και πήγε αλλού το αθώο (κατά τ' άλλα) μυαλουδάκι μου... ευτυχώς που το διευκρίνισες...

@muse: Εγώ ρε συ είμαι -ακόμα- φοιτήτρια... (όχι σαν κάποιους άλλους... ονόματα ΔΕΝ λέμε...) Τα PR μου τα κάνω στη σχολή...

Την μαγευτική θέα δεν την είδα ποτέ, γιατί καθόμουνα ανάποδα (αν θυμάσαι...)
Είχα και την φίλη-μοντ [Ε] δίπλα μου που δεν με άφηνε να καπνίσω...

Η γιαγιά σου Εξάρχεια έβγαινε? (πολύ προχώ...)
Μάκια...!

@npl: Αγορίνα, δεν έφαγα παγωτό (αναρωτιέμαι αν θα είχε τιμή άνω των 20 Ε...)... Αναμένω πρόσκλησή σου...!!!

@[2Π]: γιού σεντ ιτ... Καλώς ωρίσατε στην μαγευτική Αθήνα... Καλησπέρα!

@επαρχιακό σαλόνι: Άσε άσε... Θυμήθηκα πριν από κάτι χρόνια, ανεβήκαμε στον Λυκαβηττό να πιάσουμε τον μάη... (όχι από τον δρόμο... σκαρφαλώσαμε τον Λυκαβηττό...) Αξέχαστες εποχές...! Βέβαια μετά, κάτσαμε για τον πατροπαράδοτο καφέ...

5/03/2006 6:52 pm  
Blogger anarchitect said...

Γαλάτη... θα σε μαλώσω... Με κάνεις και ντρέπομαι... :)

5/03/2006 7:49 pm  
Blogger anarchitect said...

Αλλά πάντως, ωραίος και ο φρεντο-τσίνο-ς.... δεν μπορώ να πω....

5/03/2006 7:51 pm  
Blogger anarchitect said...

Δεν φταις εσύ... Εγώ απλά είμαι ντροπαλό κορίτσι... :)

5/03/2006 9:28 pm  
Blogger anarchitect said...

Γιατί?

5/03/2006 9:39 pm  
Blogger anarchitect said...

Ε, καλά αυτό να λέγεται....!
(με όλα τα συνεπακόλουθα...) ;)

5/03/2006 9:50 pm  

Post a Comment

<< Home