Tuesday, May 09, 2006

[ΜονοLεκτικά]

["Τρέλες" σου λέω, "Ωραία" μου λες]

"Ιππότη", σου λέω, "Έλα" μου λες, "Τι κάνεις?" σου λέω, "Σε σκέφτομαι" μου λες, "Τρέλες" σου λέω, "Ωραία" μου λες, "Δεν ξέρω" σου λέω, "Σε θέλω" μου λες, "Με μπερδεύεις" σου λέω, "Με τρελαίνεις" μου λες, "Θα με τρελάνεις" σου λέω, "Ωραία" μου λες, "Δεν θέλω να κλείσω" σου λέω, "Σταμάτα" μου λες, "Σταμάτα" σου λέω, "Προχώρα" μου λες, "Μην έρθεις" σου λέω, "Φύγε" μου λες, "Τρέλες" σου λέω, "Ωραία" μου λες, "Δουλεύω" σου λέω, "Σε θέλω" μου λες, "Άσε με" σου λέω, "Ποτέ" μου λες, "Τι κάνεις?" σου λέω, "Ζηλεύω" μου λες, "Θέλω να σε δω" σου λέω, "Σε βλέπω" μου λες, "Τρέλες" σου λέω, "Ωραία" μου λες, "Φιλί, για καλή δύναμη" σου λέω, "Φύγε" μου λες, "Τι θέλεις?" σου λέω, "Εσένα" μου λες, "Τρέλες" σου λέω, "Ωραία" μου λες, "Ωραία" σου λέω...

"Θέλω να σε τρελάνω" μου λες...
"Όταν δεν μιλάω, χαμογελάω..." σου λέω... "Τρέλες" μου λες....

Χαμογελάω....πάλι.

18 Comments:

Blogger Chaca-Khan said...

whatever..

5/08/2006 11:22 pm  
Blogger Ιφιμέδεια said...

Good for you!!!

5/08/2006 11:46 pm  
Blogger omoyomo said...

Μα γιατί αυτές οι μύγες με ακολουθούν παντού;

5/09/2006 12:09 am  
Blogger Λύσιππος said...

Αχ αυτοί οι έρωτες της νιότης!

5/09/2006 12:12 am  
Anonymous Anonymous said...

(γονατιστός) με παντρεύεσαι?

5/09/2006 12:23 am  
Anonymous Anonymous said...

Φιλέ ερχεσαι δεύττερος!Σε προλαβα!Την ζήτησα πρώτος από τον μπαμπά της!

5/09/2006 12:38 am  
Anonymous Anonymous said...

Να το πάρεις το αγόρι!Να το πάρεις μην το παιδεύεις!

5/09/2006 1:05 am  
Blogger anarchitect said...

Καλησπέρα...!

@amelie: ευχαριστώ....!

@ιφι: Να 'σαι καλά κούκλα!

@βλάξ: εεε, όχι να μου τις φέρεις κι από δώ...! Σπίτι σου...!

@Λύσιππος: (με μουσική υπόκρουση...) "Love is in the air...tou-rou-tou-tou-rou...Love is in the air..."

@Θείε: Περίμενε. Το μονόπετρο τί μεγέθους είναι...?? Από προίκα τί έχουμε? Γράψε μου μερικές λεπτομέρειες...

@Ντορή: Και τώρα σε κυνηγά με την καραμπίνα....... Σου είπα, σιγά σιγά τα λένε αυτά τα πράγματα...

@chaka: καλύτερα να μην άφηνες σχόλιο αφού δεν έιχες τίποτα να πεις... ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ....

5/09/2006 1:08 am  
Blogger anarchitect said...

@ouzo 12: Αχ!!! Εσύ τα φταίς όλα... (το ούζο).... Θα το σκεφτώ... Καλησπέρα!

5/09/2006 1:09 am  
Blogger γιώργος said...

καλημέρα...
κι'ύστερα λες ότι δεν σου αρέσουν οι ασκήσεις θάρρους...
μια χαρά τις κάνεις...

5/09/2006 10:14 am  
Blogger ηω-λιθικός said...

Καλήσπέρα..
πρώτη μου επίσκεψη ...
Μου άρεσε το blog ... θα σε επισκέπτομε πιο συχνά...

5/09/2006 11:50 am  
Blogger eparxiakosaloni said...

Μια απορια τον παιδευεις ενω εισαι ερωτευμενη ή μου φαινεται ?

Μηπως κι αυτος κανει το ιδιο ?

Ειναι ωραιο πραγμα να σαι ερωτευμενος

keep up the good work

5/09/2006 12:26 pm  
Anonymous Anonymous said...

Σε διάφορα κεντρικά σημεία της Αθήνας,Σύνταγμα,Ομόνοια,Ακρόπολη κ.α.,υπάρχουν ειδικά συνεργεία συλλογής υπογραφών υπέρ του ατυχούς τύπου..Παρακαλούνται όλοι οι ενδιαφερόμενοι,bloggers και μη να συνδράμουν στην προσπάθεια του..

Καλημέρα σας!!

5/09/2006 1:04 pm  
Blogger Chaca-Khan said...

oυπς! κοπελιά νευράκια? τι λές τώρα?

5/09/2006 1:32 pm  
Blogger anarchitect said...

Καλησπέρα...!

@yiorgos: Μα δεν μου αρέσουν... Και δεν τις κάνω...

@iolithikos: Ευχαριστώ πολύ, να 'σαι καλά...! Θα ανταποδώσω την επίσκεψη...

@επαρχιακό σαλόνι: ....Σου φαίνεται... εεε, καταλαβαίνεις, παιδάκια είμαστε και παίζουμε κι εμείς.... Ευχαριστώ, ευχαριστώ...

@Διόσκουρος: Για γάμο? Πληροφορώ, ο τύπος δεν είναι καθόλου ατυχής... Αλλά είπαμε... "Δεν παντρεύομαιαιαι... Δεν παντρεύομαιαιαι..." ...Τώρα αν είναι γενική απάιτηση του κοινού, θα το ξανασκεφτώ...

@morganaki: Δεν φταις εσύ... Ο παπάρας φταίει...!

@chaka-khan: Όχι νευράκια, απλά ανέβασα αυτό το post με όλη μου την αγάπη και μου λες "whatever"? Δεν μου άρεσε για πρώτο comment.... :(

Καλησπέρα πάλι... Πάω για μάθημα!

5/09/2006 3:06 pm  
Blogger Sleeper in Metropolis said...

Το παν είναι να είναι να υπάρχει διάλογος.
Τέλεια η εικόνα, βάλε ένα λινκ... :-)

5/09/2006 11:45 pm  
Blogger anarchitect said...

Πράγματι...:)

Κοίτα στα λινκςςς μου...
...το δεύτερο: everyone against everyone...the art of cire... μάκια!

5/10/2006 12:27 am  
Blogger anarchitect said...

morganaki, ξανα-ματα-καλημέρα!!!!

-μα γιατί? μια χαρά είναι τα ματζούνια -ξέρω από αυτά από την γιαγιά μου την Σμυρνιά... ;)

5/10/2006 4:17 pm  

Post a Comment

<< Home