Friday, May 12, 2006

[ΒΟήΘειΑΑΑΑ!!!_once again]

Παρακαλώ δώστε μου μερικές ιδέες για concept για το blog

Παρακαλώ δώστε μου μερικές ιδέες για concept για το blog

Παρακαλώ δώστε μου μερικές ιδέες για concept για το blog

Παρακαλώ δώστε μου μερικές ιδέες για concept για το blog

Παρακαλώ δώστε μου μερικές ιδέες για concept για το blog

Παρακαλώ δώστε μου μερικές ιδέες για concept για το blog

Παρακαλώ δώστε μου μερικές ιδέες για concept για το blog

Παρακαλώ δώστε μου μερικές ιδέες για concept για το blog

Παρακαλώ δώστε μου μερικές ιδέες για concept για το blog........

30 Comments:

Blogger anarchitect said...

Για παράδειγμα είχα σκεφτεί να γράφω τα Κ-Α-Τ-Α-Π-Λ-Η-Κ-Τ-Ι-Κ-Α anarchitect-πεσίματα (που είναι πολλά)... Οι φίλοι με φωνάζουν: "Super-Blooper"...

Βλ. Όπως δείχνουν στις ταινίες στα making-of...

5/12/2006 12:58 pm  
Blogger anarchitect said...

Non Private Life said...

vale web camera ki afise mas na se parakolouthoume for free 24 wres to 24 wro...

(copy από το πρoηγούμενο post)

5/12/2006 12:59 pm  
Blogger YO!Reeka's said...

Τι εννοείς;!
Θέλεις να φτιάξεις λ.χ. ένα βλογ για μεγειρική (πληζ όχι!!!). Τέτοιο κόνσεπτ;
Γιατί να μην συνεχίσεις ως έχεις και να πεις και καμιά ιστοριούλα παραπάνω...!

5/12/2006 1:16 pm  
Blogger anarchitect said...

@gelial: Βρε λές???? Μαγειρική? χμμμμ.... (μα αφού δεν μαγειρεύω, τί λέω...)
Βαριέμαι να γράφω ιστορίες...

@καλοκαιρινό: μάλλον θα κρατήσω το concept: "a non-concept-blog"....

5/12/2006 1:27 pm  
Blogger enteka said...

giati vre anarchitect, ti exei to torino sou concept kai de s'aresei?
xxx

5/12/2006 1:31 pm  
Blogger Γεωργίου Πυθαγόρας said...

Μελετόντας το βλοκ σου για αρκετή ώρα, μπορώ να πω συλλιπιτήρια. Είσαι στο σωστό δρόμο. Γράφεις ωραία, όταν θέλεις, όταν όμως δεν θελείς, στάζει κάρβουνο από την οθόνη....

5/12/2006 2:29 pm  
Blogger ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ said...

Δεν χρειάζεται στη ζωή όλα να έχουν ένα σκοπό.

Ποιός είναι, για παράδειγμα, ο σκοπός της γέφυρας του Έβρου;

Ένας Έλληνας, ο Γιάννης...

5/12/2006 2:33 pm  
Blogger anarchitect said...

@enteka: Δεν έχει concept... λ.χ. Έχω δει το δικό σου blog (πολυ ωραίο by the way), που έχει concept. Έχει μία Α δόμή, ξέρεις τι γράφεις, ξέρεις τι θέλεις...
Εγώ πότε θα μάθωωωω???

@Pythagoras: Άρα καταλήγουμε στο συμπέρασμα: Να γράφω όποτε θέλω.

@[2Π]: Ποιος είναι ο Γιάννης? (που κόλλησα κι εγώ...?)

5/12/2006 2:43 pm  
Blogger omoyomo said...

Πριτς...

5/12/2006 3:21 pm  
Blogger Unknown said...

Anarchitect. Θα σε βοηθήσω. Εξαρτάται τι σου αρέσει....τι είναι αυτό που σε χαρακτηρίζει βρε παιδί μου??

Καπνίζεις πολύ? Γράψε για την καπνοβιομηχανία
Κάνεις πολύ sex? Κάν' τους ρόμπα (χαχα)
Γράφεις ποίματα?
Γράφεις ιστορίες από το μυαλό σου? share

κάνε δηλαδή ότι σου αρέσει και αυτό είναι το concept in general...Νo one expects you to have a concepτ anyway.
(Εσύ λές να λέει κανείς, πώ - πώ αυτό το κορίτσι δεν έχει concept! πώς την πάτησε έτσι?? χαχα)
Πάντως τα 2 τελευταία σου concept είχαν επιτυχία!

byee :)

5/12/2006 6:39 pm  
Blogger γιώργος said...

καλησπέρα...
να κάνω μία ερωτησούλα;;; θα πρέπει να μάθεις από εμάς, που ρωτάς, τι πρέπει να κάνεις εσύ, που θέλεις;;;
και κάτι τελευταίο... ποιος είναι ο ορισμός του concept;;;

5/12/2006 6:40 pm  
Blogger anarchitect said...

Καλησπέρα!!!

@respect: Δεν το λέω για να "πουλάει"... Καμία σχέση! Απλά θέλω έτσι μία βασική ιδέα για το πού θα κινούμαι...

Ωραία η ιδέα με τα DVD!

Υ.Γ. Τα χαιρετήσματά μου στον φίλο σας, Γαλάτη, που απ' ότι φαίνεται έχει πήξει στη δουλειά...

@βλάξ: Με την κακία θα μείνεις...!
Εγώ θα βρω concept...! (κι ας πήρες εσύ το καλύτερο...)

@Μαριλένα: ΑΧ! Βασικά κάνω όλα τα παραπάνω + άλλα τόσα...!
Όχι, δεν περιμένει κανείς να έχω concept...
Απλά με κινηγά μία concept-μανία τελευταίως...

Ευχαριστώ πολύ πάντως...

@Γιώργο: Όχι, απλά ιδέες θα ήθελα...
Το (non-)concept ως τώρα ήταν κάτι σαν: "random-thoughts" (χμμμ... κάτι μου 'ρχεται τώρα..)
Ο ορισμός του concept είναι: έννοια, αφηρημένη ιδέα, καντρική ιδέα.....

Αχ! και να φανταστείς ότι στην αρχιτεκτονική τα concepts είναι το καλύτερό μου...!!! Πόσο δύσκολα μπορεί να γίνουν τα πράγματα....

5/12/2006 7:51 pm  
Blogger Γεωργίου Πυθαγόρας said...

Ακου για να συνέλθεις από την κονσεπτολογία και την ανακονσεπτοδόμηση, κάνε μια βόλτα από το κοντινότερο βίντεο κλαμπ, νοίκιασε και δες A) And now something completly deferend B) The meaning of Life C) Life of Brian... Πηστεύω ότι μετά απο αυτά θα αναθεωρείσεις την άποψη σου για τη ζωή....

5/12/2006 8:02 pm  
Blogger anarchitect said...

...Καλά, κοίτα Πυθαγόρα, δεν είναι και ότι έχω χάσει τον ύπνο μου....
Κουβέντα να γίνεται...
Καλές αυτές οι ταινίες?

5/12/2006 8:10 pm  
Blogger Γεωργίου Πυθαγόρας said...

Αν τις έβλεπες θα καταλάβαινες ότι δεν είναι τόσο σοβαρό το ύφος μου... Οι ταινείες είναι απο Monty Python η αποθέωση τις ασυναρτησίας και του γέλειου δες τα οποσδηποτε... Είναι πανέξυπνοι.

5/12/2006 8:15 pm  
Blogger Γεωργίου Πυθαγόρας said...

Αν δεν έχεις μπεί στο βλοκ μου και δεν έχεις δεί το πρώτο μου ποστ, τότε θα πρέπει να ζητήσω και έδω συγνώμη για την ανορθωγραφία μου(μερικές φωρες μόνο γίνετε εποιτυδες) και φυσικα να ζητήσω συγνώμη αν καμια φορά αυτά που γράφω τα καταλαβένετε....

5/12/2006 8:26 pm  
Blogger Γεωργίου Πυθαγόρας said...

Αν δεν έχεις μπεί στο βλοκ μου και δεν έχεις δεί το πρώτο μου ποστ, τότε θα πρέπει να ζητήσω και έδω συγνώμη για την ανορθωγραφία μου(μερικές φωρες μόνο γίνετε εποιτυδες) και φυσικα να ζητήσω συγνώμη αν καμια φορά αυτά που γράφω τα καταλαβένετε....

5/12/2006 8:26 pm  
Blogger anarchitect said...

By the way, παραθέτω μία mini-λίστα από concept-blogging, που έχει πάρει το μάτι μου...

1) Βαρετός (http://varetos.blogspot.com/)

2) One Drawing per day (http://onedrawingperday.blogspot.com/)

3) enteka (http://enteka.blogspot.com/)

4) non private life (http://nonprivatelife.blogspot.com/)

5)fantastic 80's(http://fantastic80s.blogspot.com/)



Καλά σίγουρα είναι και πολλά άλλα τόσα!!! προς το παρόν, αυτά μου ήρθαν στο μυαλό...

Υ.Γ. Ακόμα και η φίλη μου η [muse] (http://www.sleeper-in-metropolis.blogspot.com/) έχει concept: το σοβαρό blogging περί αρχιτεκτονικής!

5/12/2006 8:35 pm  
Blogger Γεωργίου Πυθαγόρας said...

thnx alot. Μόλις μπωρέσω θα τα κοιτάξω... Δες κατι από Monty Python ή Marx Brothers....

5/12/2006 8:41 pm  
Blogger anarchitect said...

Πυθαγόρα, τους Monty Python ναι, τους ξέρω, αν και δεν έχω αξιωθεί ακόμα να δω καμία ταινία τους......

Δεν έχω μπει στο blog σου ακόμα, θα το επισκεφτώ σύντομα!!!

Όσο για την ανορθογραφία κοίτα εδώ: http://an-architect.blogspot.com/2006/04/blog-post_09.html

5/12/2006 8:43 pm  
Blogger anarchitect said...

Αυτό είναι η λεγόμενη "διαφορά φάσης"

5/12/2006 8:44 pm  
Blogger Γεωργίου Πυθαγόρας said...

καλα συζητάς για μια καλησπέρα? Ζητας και συγνώμη? Αν τους βγήκε το μάτι με αυτό, τοτε με μενα θα έπρεπε να είχαν τυφλωθεί, να σκεφτείς ότι κάποτε μια δασκάλα μου έκανε παρατήρηση γιατί έκανα ορθογραφικό λάθος στον προφορικό λόγο....

5/12/2006 8:53 pm  
Blogger anarchitect said...

χαχαχα!

Ωραίο αυτό...
Καλά δεν είναι μόνο αυτό... Είναι κι άλλα...Πολλά άλλα.....
Τί να κάνω, είμαι του "Πρακτικού"...

5/12/2006 8:58 pm  
Blogger Γεωργίου Πυθαγόρας said...

Του πρακτικού με μιά δόση από θεωρία ... Να ρωτήσω κάτι? Καλά ρωτάω γιατί μέχρι να απάντήσεις θα έχει περάσει ένα 15 λεπτο... Μπαινεις για chat καθόλου? Γιατι να συνομιλείς απο comments είναι λίγο....$%@%....

5/12/2006 9:12 pm  
Blogger Γεωργίου Πυθαγόρας said...

Ο βαρετος ειναι ΘΕΟΣ!

5/12/2006 9:32 pm  
Blogger anarchitect said...

Όπως καταλαβαίνεις, βγήκα από το ιντερνετ πριν, θα τα πούμε κάποια άλλη στιγμή...
Καλό Παρασκευό-βραδο!!!
Ναι! Ο ΒΑΡΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ!!!

5/12/2006 11:03 pm  
Anonymous Anonymous said...

ΚΟΥΚΛΑΡΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ (ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΕΞΥΠΝΑ ΣΧΟΛΙΑ) ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ, ΟΧΙ ΣΑΝ ΤΗΣ ΗΛΙΘΙΑΣ ΤΗΣ ΝΟΝ PRIVATE LIFE KATΑΛΑΒΕΣ?ΓΙΑ ΤΡΑΒΕΛΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ (ΧΑΧΑΧΑΧΑ). ΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΗΛΙΘΙΑΣ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΘΕΑ, ΟΛΟ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΡΑΦΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΚΟΜΗ; NAI BΡΕ ΓΙΑ ΤΗΝ NON PRIVATE LIFE ΜΙΛΑΩ.
ΑΝΤΕ ΚΟΥΚΛΑΡΑ ΜΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΕΛΛΗ, ΕΓΩ ΕΧΩ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΔΕΣ ΜΕ ΤΩΡΑ, ΕΧΩ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗ!ΧΑΧΑΧΑΧΑ

5/13/2006 4:26 pm  
Blogger Damsel in Stress said...

Τα concept υπάρχουν για τις προσωπικές σελίδες, όχι για τα blog. Τα blog είναι ακριβώς αυτό που σημαίνουν. Πλίνθοι, κέραμοι ατάκτως εριμένοι. Σαν τις καθημερινές μας σκέψεις πεί παντός επιστητού.

Ξεκόλα λοιπόν απ' αυτό και καλύτερα ψάξε να βρείς κανα λειτουργικότερο template για το μαγαζί σου που να μη βγάζει μάτι με τα πουά του και τα πολλά του χρωματάκια. Η πολυχρωμία στις οθόνες είναι ωραία αν είναι φωτογραφία, όχι σελίδα που κάθεται ό κόσμος και τη διαβάζει.

Αυτά τα ολίγα από μια ... παλήα.

5/14/2006 8:39 pm  
Blogger anarchitect said...

Καλησπέρα!
Όλο το Σαββατοκύριακο ήμουν off...

@moragnaki: Τί θέλεις ακριβώς??

@theodora: Αχ! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ! Να 'σαι καλά κουκλάρα μου!
Το θέμα είναι ότι μου αρέσουν τόσα πολλά πράγματα που δεν μπορώ να επιλέξω... Θα το σκεφτώ...

@Γαλάτη: Καλησπέρα! :)

@sancho: Αυτό είναι φανταστική ιδέα!!! Θα το οργανώσω!

@respect: Καλησπέρα! Το ξέρω βρε...
Πλάκα σου έκανα για το να πουλάει το blog... Νομίζω πως θα το αφήσω προς το παρόν, ως έχει...

@dis: Ευχαριστώ πολύ που ασχολήθηκες! Κι όμως, τα concepts υπάρχουν και στα blogs... Το έχω δει πολλάκις.
Το template μου αρέσει είναι πολύ pop, αν και έχεις δίκιο ότι δεν είναι και το πιο λειτουργικό...
Ευχαριστώ για τις συμβουλές σου...
Καλησπέρα!

5/15/2006 3:58 pm  
Blogger anarchitect said...

@julie: Πράγματι θεαματική αλλαγή miss julie (αν είσαι η ίδια)! Ευχαριστώ για τα ΚΑΛΑ σου λόγια!
Όσο για τον Non Private Life, είναι φίλος μου, μου αρέσει όπως γράφει και η προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν είναι διόλου ηλίθια αυτά που γράφει...
Καλά κάνεις και έπαψες να ασχολείσαι, έτσι για να μήν στεναχωριέται κανείς...
Καλή καρδιά να 'χουμε!

Υ.Γ. Keep in touch julie, μη μας ξεχάσεις...!!!

Το ΤΡΑΒΕΛΙ/ΛΕΣΒΙΑΚΙ σας... :D

5/15/2006 4:05 pm  

Post a Comment

<< Home