Friday, September 29, 2006

[γιΑ νΑ πΕρνΑει Η ώρΑ]

Η φίλη μου η [Α] [που είναι στο Λονδίνο] είναι ερωτευμένη με τον Κάρολο [ΝΑΙ, τον πρίγκιπα] οποίος της έστειλε μάλιστα και ερωτικό γράμμα! Από καιρό πίστευα πως η φίλη μου η [Α] είναι τρελλή, αλλά τώρα βεβαιώθηκα... Εν τω μεταξύ η φίλη μου η [Ε] [που είναι και αυτή στο Λονδίνο] νομίζω πως έχει αρχίσει και φοβάται να είναι μόνη της με την [Α] στον ίδιο χώρο... Η άλλη φίλη [Ε] έχει χαθεί σε ένα ταξίδι στον χωρο-χρόνο, αδίκως ελπίζω στο να μου απαντήσει στο μήνυμα καπνού που της έστειλα χθες... Εγώ πάλι βρίσκομαι σε περίοδο αυτοκαταστροφής...

...Κάποιος ας μαζέψει τα κομμάτια μου....

22 Comments:

Blogger Heliotypon said...

Δεν μένει παρά να ερωτευτείς κι εσύ το Κο Θάμνο (Bush)... Που ξέρεις, μπορεί να σου κάνει δώρο καμιά χώρα από αυτές που κατέλαβε (ή θα καταλάβει)... Γράψε του και ...πού ξέρεις!

9/29/2006 7:52 am  
Blogger teo said...

Γνωρίζετε πόσο δημιουργική μπορεί να γίνει η καταστροφή?

9/29/2006 9:47 am  
Anonymous Anonymous said...

ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ (Η ΠΡΩΤΗ ΦΙΛΗ Ε). ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΟΙ ΣΤΟΝ ΟΡΟΦΟ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΔΑΝ ΠΩΣ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΟΛΟΥ

9/29/2006 10:02 pm  
Blogger anarchitect said...

φανταστικά...

9/29/2006 10:04 pm  
Blogger Sleeper in Metropolis said...

Εγώ βρίσκω την επιλογή της φίλης σου της [Α] τρομερά classy.
Παραπέμπω στην επίσημη ιστοσελίδα του Πρίγκηπα, γιατί εκτός από τρομερά γοητευτικός άντρας έχει να επιδείξει και έργο.
Και έχετε σκεφτεί ότι τα παιδιά στην εστία μπορεί να μην της μιλούν από συστολή και δέος καθότι πρόκειται να γίνει σύντομα Πριγκίπισσα?
;)

The Prince rulezzz

9/29/2006 10:13 pm  
Blogger anarchitect said...

Αυτό ήταν θα προβώ σε αποκαλύψεις!

Ακούς εκεί "πριγκίπισσα"...

9/29/2006 10:21 pm  
Blogger Sleeper in Metropolis said...

Γιατί? Η Καμίλλα είναι καλύτερη?

9/30/2006 12:04 am  
Blogger anarchitect said...

Μια χαρά είναι για τον Κάρολο.........

9/30/2006 12:47 am  
Anonymous Anonymous said...

afiste ton Karolo isixo....

10/03/2006 1:38 pm  
Blogger anarchitect said...

sorry....

10/04/2006 2:14 pm  
Anonymous Anonymous said...

Prince Charles + [A] = L.F.E. (AND EVER)

10/05/2006 12:46 am  
Blogger anarchitect said...

Σκέφτομαι πολλούς τρόπους αυτοκτονίας....

10/05/2006 3:28 am  
Blogger anarchitect said...

Εν τω μεταξύ η άλλη φίλη [Ε] εξακολουθεί να αγνοείται....

10/05/2006 3:29 am  
Blogger Κτήτωρ said...

Περίοδο αυτοκαταστροφής ε;

Κάτι μου λέει και εμένα αυτό...

Καλημέρες

10/07/2006 1:15 pm  
Blogger marl(t) said...

τον Κάρολο εννοούσε πως ερωτεύτηκε όταν το έγραφε κάπου αλλού ξέρει αυτή πού; Τέλος πάντων ξέρω και κάποια άλλη που της αρέσει ο Bin Landen και τώρα με τις φήμες που ακούγονται για τη ζωή του έχει κατατρομάξει. Αυτά είναι βίτσια. Να θες να πας να μείνεις με τον Osama στη σπηλιά. Στο παλάτι πάω κι εγώ. Είναι τόσο μεγάλο που δε θα χρειάζεται καν να συναντιέμαι με τον Κάρολο...

10/07/2006 8:19 pm  
Blogger mortaki said...

Fall apart and start again...

;-)

1 ...2 ...3 ...4 ....5 ....6 ....7
...8 ...9 ...10 ~!

10/10/2006 1:36 pm  
Anonymous Anonymous said...

Φαντασου πως ενιωσε ο παραλήπτης της κάρτας με τη φάτσα του Καρολου!!!!
έπαθα ΣΟΚ!!!
Δεν την είχε βάλει μέσα σε φάκελο..
Ταξίδεψε από Λονδίνο ως Ελλάδα ακάλυπτη!!!
μεταξία

10/12/2006 1:51 am  
Blogger Sleeper in Metropolis said...

@maroulitaaa
όχι, όχι... ;-)
άλλον εννοούσα...
αλλά ο Πρίγκηπας είναι πάντα στην καρδιά μου...
η φίλη σου δεν έχει και άδικο...

10/15/2006 10:21 pm  
Blogger par-i-saktos said...

δεν χορταινω να ακουω την μελωδια αυτου του μπλογκ!

10/16/2006 5:21 am  
Blogger par-i-saktos said...

μην κοιτατε ετσι! ενταξει ηταν ασχετο αυτο που ειπα αλλα αυτο μου ηρθε μολις μπηκα εδω...Μαλλον αυτο μου ερχεται καθε φορα που ερχομαι εδω και τωρα ειπα να το γραψω απλα!

10/16/2006 5:23 am  
Blogger anarchitect said...

Καλημέρες σε όλους..!

Πέρασε και η περίοδος αυτοκαταστροφής και ΟΛΑ...!

@Κτήτωρ: Χαίρομαι να ξέρω πως δεν πέρασα μόνη μου το λούκι...! Ελπίζω να είανι όλα καλά τώρα...!

@maroulitaaa: Βίτσια είναι αυτά πράγματι...! Δέν ξέρω, παλάτι-ξε-παλάτι εγώ τον Κάρολο δεν τον πάω καθόλου...! [άσε που πρέπει να εκτελείς και τα συζυγικά σου καθήκοντα...]
Θα μου πείς βέβαια, υπάρχουν και οι σακούλες! Σωστό κι αυτό...

@mortaki: Πάτησα το κουμπί αυτοκαταστροφής... 10...9...8...7...6...5...4...3...2...1...0...
Επανασυναρμολόγηση επιτυχής...
Πάμε πάλι.

@Μεταξία: Αγαπούλα μου τί κάνεις???
Το ξέρεις, είμαστε και οι δύο Αθήνα, γιατί επικοινωνούμε μέσω blog?
Δεν ήξερα πως έλαβες εσύ την κάρτα! Πρέπει να ήταν μεγάλο το ΣΟΚ! Πραγματικά Τρομακτικό!
Φιλάκια πολλά πολλά!!

@Sigmataf: Καλησπέρα! :Ρ

@mus-ίτσα: Πες μας τώρα και για τον Bin Landen... Τόσο είμαι να την κόψω την φλέβα!

@par-i-saktε: Κι ότι έλεγα να την αλλάξω την μουσική...
Αλλά τελικά μάλλον δεν θα το κάνω...! :D
Μήν αγχόνεσαι! Η σελίδα είναι άκρως δημοκρατική και ο καθένας μπορεί να γράφει ό,τι θέλει...
Δέν λογοκρίνουμε [για να μην λογοκριθούμε] :)
Καλησπέρα!

10/17/2006 3:15 pm  
Blogger Unknown said...

Καλημέρα Anarch!!!
Καλά περνάνε στο Λονδίνο - μέχρι και τον Κάρολο ερωτεύονται!!!
:D

10/31/2006 6:41 am  

Post a Comment

<< Home